کاربران خبرآنلاین نظر دادند: ارز گران، نمی تواند توریست خارجی به ایران بیاورد کاربران خبرآنلاین نظر دادند: ارز گران، نمی تواند توریست خارجی به ایران بیاورد
تاریخ : سه شنبه 18 بهمن 1390
نویسنده : Oda Pardeks

 

 

کاربران خبرآنلاین نظر دادند: ارز گران، نمی تواند توریست خارجی به ایران بیاورد

گردشگری - معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفته گران شدن ارز می تواند تا 30 درصد گردشگران خارجی را به ایران بکشاند.

به گزارش خبرآنلاین، درواقع او گفته گردشگری ایران برای خارجی ها ارزانتر شده و به همین دلیل توریست های خارجی ایران را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می کنند. این درحالی است که در ایران، زیرساخت های مناسبی برای گردشگری وجود ندارد، هرچند که سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تلاش های زیادی برای کشاندن گردشگران خارجی به ایران داشته است.

کاربران خبرآنلاین در نظر سنجی درباره تاثیر ارز بر حضور گردشگران خارجی در کشور، با رای بالایی، عقیده معاون سازمان میراث فرهنگی را رد کرده اند.

تا ساعت 12 ظهر سه شنبه، 18 بهمن 90، 6700 نفر در این نظر سنجی شرکت کردند و بیش از 88 درصد تاثیر مثبت ارز بر حضور بیشتر گردشگران خارجی را رد کرده اند. در مقابل کمتر از 12 درصد کم شدن ارزش پول ملی را موثر بر حضور گردشگران خارجی می دانند.

برای شرکت در این نظرسنجی می توانید به صفحه نخست خبرآنلاین مراجعه کنید. همچنین نظر خود درباره تاثیر دلار گران بر افزایش توریست خارجی در ایران را در بخش نظرات همین خبر برای ما بفرستید.

 




|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: , , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید